مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

مطالب علمی آموزشی تربیتی پایه ی اول ابتدایی
--------------------------------------------------------
دوباره شروع تازه
دوباره رقص سرو در باغ آرزوها
آرزوهای سبز...
سبزی اش مثل پونه، مثل نعنا
بوی خوبی دارد
این شروع تازه
بوی عطر جانماز مادرم
رنگ خوبی دارد
این شروع تازه
رنگی از رنگین کمان هفت رنگ آسمان
کاش پایدار باشد
تازگی این شروع تازه...

پیوندهای روزانه

بسته ی تکالیف تم های ریاضی 1 تا 15

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

عنوان: بسته ی تکالیف تم های ریاضی

شامل: 25 تکلیف در دو صفحه با تمرینات متنوع و همگام با کتاب

فرمت: PDF

مخاطبین: آموزگاران پایه ی اول ابتدایی، اولیا و دانش آموزان پایه ی اول ابتدایی


   برای دریافت هر تکلیف روی عبارت مورد نظر کلیک کنید


  تکلیف ریاضی تم یک                              تکلیف ریاضی تم دو


  تکلیف ریاضی تم سه                             تکلیف ریاضی تم چهار


  تکلیف ریاضی تم پنج                              تکلیف ریاضی تم شش


  تکلیف ریاضی تم هفت                            تکلیف ریاضی تم هشت


  تکلیف ریاضی تم نه                                 تکلیف ریاضی تم ده


  تکلیف ریاضی تم یازده                             تکلیف ریاضی تم دوازده 

  تکلیف ریاضی تم سیزده                          تکلیف ریاضی تم چهارده
 
  تکلیف ریاضی تم پانزده  
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۷/۲۴
  • ۶۶۸۷۶ نمایش
  • لیلا توکلی

تکلیف ریاضی

ریاضی

پایه ی اول ابتدایی

نظرات (۳۲)

با سلام. آقا بیست. تا آخر تم 24 را من میخواهم چکار کنم؟

پاسخ:
تمام تم ها در وبلاگ هست
  • معلم پایه ی اول از زاهدان
  • سلام خداقوت مطالب بسیار عالی هست.کاربردی وقابل استفاده....الهی در پناه خداسلامت باشید .و هرروز موفق تر از دیروز🌷🌷🌷🌷
    با سلام واحترام فراوان
    واقعا عاللللللللییییییییییییییییی بود
    بسیار سپاس گزارررررررررم
    سلام با تشکر فراوان از مطالبی که در سایت خود قرار می دهید
    همه مطالب با کیفیت بالا و بسیار عالی هستند .
    امیدوارم همیشه سلامت باشید و پاداش کارتان را از خداوند دریافت کنید.
  • آموزگار پایه اول
  • با عرض سلام ادب خدمت شما بزرگوار وتشکر فراوان ،همیشه پایدار وسلامت باشید.
  • آموزگار پایه اول
  • خدا خیرتون بده 
    خیلی خوشحال شدم اینا رو دیدم
    اجرکم عندالله
  • مشکوری از اهواز
  • سلام. همکار محترم از شما و کارهای زیبایتان بسیار سپاسگزارم. از اینکه مطالب مهم و مفید را در سایت گذاشتید ممنونم.
    همکار پایه اول شما مشکوری

    با سلام

    از مطالب خوب شما برای ارزشیابی فرزندم استفاده میکنم .ممنون از ازمونهای شما

    همواره موفق باشید

  • زارع بیدکی
  • سلام
    این نظم و همخوانی همه تم ها و وجود همه انها و قابل دانلود بودن راحت ان بی نظیره .واقعا ممنون
  • جرن مخدومی
  • سلام خدمت شما
    کارتون خیلی عالی و ازشون استفاده ی مفید میشه کرد.
    ممنون از شما

    با سلام و احترام
    ممنون از مطالب ارزشمندتان
    دست شما بی بلا انشالله بری کربلا 
    خیلی زیبا بود
    من در تکالیف پایان هر تم از تکالیف شما استفاده می کنم پاینده باشید.
    با سلام خدا خیرتون بده صمیمانه ازتون ممنونم و براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم 
  • مهدی مرادی
  • سلام 
    خسته نباشید
    ممنون ازمطالب آموزنده شما
    عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیست.
    با سلام  و عرض خسته نباشید 
    از اینکه این مطالب و امتحانات را برای ارتقای فرزندانمون به اشتراک می گذارین نهایت سپاس و قدردانی را داریم.
    خسته نباشید
    با سلامو تشکر فراوان از این که بقیه تم ها رو گذاشتین بسیار ممنونم .کار هاتون فوق العاده ست .خدا قوت
    پاسخ:
    با سلام از ابراز لطف شما ممنونم
    با سلام و ممنون از زحمات شما اگه ممکن است تکالیف بقیه تم ها را هم بگذارید با تشکر
    سلام بنده از کارهای شما استفاده میکنم فوق العادس  هزاران آفرین همیشه سر بلند وپیروز باشید. 
    پاسخ:
    با سلام خوش حالم که مورد رضایت شماست

    ممنون و سپاس گزار

    پاسخ:
    با سلام من هم از شما ممنونم
    سلاااااام
    کلی خسته نباشید . خیلی خیلی ممنونم . >3
    پاسخ:
    با سلام سپاس مرا بپذیرید
    سلام .من دبیر نیستم اما همیشه مطالب شما رو میخونم واقعا جالبه.خیلی دوست داشتم مثل شما معلم باشم اما نشد 
    پاسخ:
    با سلام و سپاس
    خیلی جالب بود برام که خواننده ای به غیر از همکاران دارم.
    ممنون از حضورتان
    با سلام و خدا قوت
    تشکر میکنم بخاطر قرار دادن بقیه تم ها.
    اجرتون با سیدالشهدا.انشاء الله همیشه سلامت وتندرست باشید

    پاسخ:
    با سلام
    از حضور سبزتان سپاسگزارم
    ممنون از زحمات شما
    پاسخ:
    با سلام
    سپاسگزارم
  • بابا آب داد
  • سلام خانم توکلی
    دست مریزاد و خدا قوت
    کارتون مثل همیشه عالی
    موفق و سلامت باشید
    پاسخ:
    با سلام و تشکر از حضور شما
    شما خودتان استاد هستید همکار بزرگوار
    با سلام.
    از مطالب ارزشمندتون استفاده میکنم و در اختیار سایر همکاران قرار می دهم.
    بی صبرانه منتظر تم های 11 به بعد ریاضی هستیم.
    بهتون خدا قوت میگم و آرزوی پیروزی و دلگرمی براتون دارم.

    پاسخ:
    با سلام و تشکر از شما. به زودی ان شا الله. تهیه و تنظیم و آپلود نمونه سوالات واقعا وقت گیر هست. اونم با اینترنت نفتی ما
    با سلام وخداقوت خدمت شما
    لطفا اگرامکان دارد تکالیف بقیه تم ها هم بگذارید.
    با تشکر
    پاسخ:
    با سلام و تشکر. به زودی ان شالله
  • آموزگارچندپایه
  • با سلام 
    بسیار عالی بود امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید دعای خیرمان بدرقه ی راهتان
    پاسخ:
    با سلام من هم از حضور شما ممنونم
    سلام خانم توکلی عزیز. همیشه از دیدن نمونه کارهای بسیار زیبا وخلافانه ی شما بسیار لذت می برم وبرایتان دعا می کنم وبه دیگر همکاران هم انتقال می دهم .سلامت و پاینده باشید.
    پاسخ:
    با سلام ممنون و سپاسگزارم
    کارتون عالیه خانم توکلی عزیز ممنون
    پاسخ:
    با سلام. ممنونم
    سلام
    خلاقیت های هنرمندانه تون جای تقدیره ؛ سپاس گزارم خانم توکلی
    پاسخ:
    با سلام متشکرم حضور شما به من انرژی میده
  • اموزگار پایه اول
  • با سلام 

    بسیار عالی بود 

    من در تدریس از روش های شما استفاده می کنم امیدوارم همیشه پاینده و سلامت باشید
    پاسخ:
    با سلام واقعا خوشحالم که کمک کوچکی هستم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی