مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

مطالب علمی آموزشی تربیتی پایه ی اول ابتدایی
--------------------------------------------------------
دوباره شروع تازه
دوباره رقص سرو در باغ آرزوها
آرزوهای سبز...
سبزی اش مثل پونه، مثل نعنا
بوی خوبی دارد
این شروع تازه
بوی عطر جانماز مادرم
رنگ خوبی دارد
این شروع تازه
رنگی از رنگین کمان هفت رنگ آسمان
کاش پایدار باشد
تازگی این شروع تازه...

پیوندهای روزانه

بسته ی آموزشی نشانه ی ب

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ق.ظ

عنوان: بسته ی آموزشی نشانه ی ب

شامل: پاورپوینت نشانه ی ب - تکلیف نشانه ی ب - کاربرگ نشانه ی ب - رهنمودهای آموزشی

فرمت:  PDF - PPSX

مخاطبین: آموزگاران پایه ی اول ابتدایی، اولیا و دانش آموزان پایه ی اول ابتدایی


تذکر: کسانی که مایل به خریداری فایل های قابل ویرایش این بسته هستند، به فروشگاه آنلاین مدرسه ی آبی مراجعه کنند.


برای دریافت هر مطلب روی عبارت مورد نظر کلیک کنید

     پاورپوینت نشانه ی ب

    
تکلیف نشانه ی ب

   
کاربرگ نشانه ی ب

   
   رهنمودهای آموزشی     

نظرات (۷)

سلام خدمت ادمین سایت
واقعا تشکر میکنم از زحمات شما و اینکه بهترین فایل ها رو بدون ایتم های تبلیغاتی زیاد در اختیار بقیه قرار می دید. خیلی ممنون
بسیار سپاسگزارم.از وبلاگ شما خیلی استفاده میکنم❤❤❤❤
سلام
واقعا بسیار سپاس گزار از شما
بنده دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم و از پاور های شما بسیا بهره بردم
خیلی ممنونم واقعا
پاسخ:
با سلام ان شا الله جزو بهترین معلمان آینده ی کشور باشید
همکارعزیزسلام اززحمات وتلاش فوق العاده شما سپاسگزارم هربارکه ازنمونه کارهای شما درکلاس بهره میبرم دعایتان می کنم که دانسته های خود را در اختیاربقیه گذاشته ایدخداخیرتان بدهد مطالب بسیار مفید وجامع است .
پاسخ:
با سلام همکار گرامی از حضور و نظر شما بسیار انرژی گرفتم.
سلام خانم توکلی عزیز
خوشحالم که دوباره وبلاگ وزین و پرمحتوای شما رو می بینم ! 
دست مریزاد.
سلام خانم توکلی خدا قوت سایت قبلی شما از کار افتاده ؟!!چرا؟؟؟!!!
بازهم خداروشکر که پیداتون کردم برای شادی روح مادر عزیزتان فاتحه خواندم 
باز هم از کارهای عالی شما نهایت تشکر را می کنم از آنها در کلاسم خیلی استفاده می کنم وبچه ها بسیار لذت می برند 
منتظر کارهای جدیدتان هستم
پاسخ:
دوست عزیزم سلام. بله متاسفانه دسترسی من به اون وبلاگ بعد از چند سال زحمت متوقف شد. از این به بعد در این وبلاگ در خدمت دوستان هستم. سپاس بی نهایت مرا بپذیرید
  • آموزگار پایه اول
  • با سلام وخسته نباشید 

    مانند همه ی کارهایتان بسیار عالی بود واستفاده کردم .

    با تشکر فراوان ،آموزگار پایه اول
    پاسخ:
    با سلام واقعا از کنار شما بودن خوشحالم ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی