مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

مطالب علمی آموزشی تربیتی پایه ی اول ابتدایی
--------------------------------------------------------
دوباره شروع تازه
دوباره رقص سرو در باغ آرزوها
آرزوهای سبز...
سبزی اش مثل پونه، مثل نعنا
بوی خوبی دارد
این شروع تازه
بوی عطر جانماز مادرم
رنگ خوبی دارد
این شروع تازه
رنگی از رنگین کمان هفت رنگ آسمان
کاش پایدار باشد
تازگی این شروع تازه...

پیوندهای روزانه

بسته ی آزمون های عملکردی فارسی

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۵۱ ب.ظ

عنوان: بسته ی آزمون های عملکردی فارسی

شامل: 10 آزمون مداد کاغذی فارسی

فرمت: PDF

تذکر: اجزای این بسته رایگان نیست و استفاده از فایل های این مجموعه فقط در کلاس درس مجاز است و انتشار آن از طریق وبلاگ ها و شبکه های مجازی منع شرعی دارد.

مخاطبین: آموزگاران پایه ی اول ابتدایی، اولیا و دانش آموزان پایه ی اول ابتدایی

برای دریافت فایل  روی عبارت مورد نظر کلیک کنید


      آزمون عملکردی فارسی تا نشانه ی ن شماره ی 1


     آزمون عملکردی فارسی تا نشانه ی ایـ یـ ی شماره ی 2


    آزمون عملکردی شماره ی 3                 

    

    آزمون عملکردی شماره ی 4              

 

     آزمون عملکردی شماره ی 5           رایگان    


      آزمون عملکردی شماره ی 6          رایگان


    آزمون عملکردی شماره ی 7 و 8      جدید










  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۰۵
  • ۱۰۵۷۱ نمایش
  • لیلا توکلی

آزمون عملکردی

فارسی

پایه ی اول ابتدایی

نظرات (۴)

  • منصوره وکیلی
  • سلام و خداقوت ممنون از مطالب عالی و مفیدتون بسیار سپاسگزارم  استادارجمند بعضی از تکالیف فارسی موجود نیست مثل ف یا ل امکان داره در فروشگاه باشه ؟چون در پایان دانلود میزنه فیلتر
    پاسخ:
    با سلام و عرض تشکر
    فایل تمام تکالیف رایگان و در دسترس است. چک کردم مشکلی نبود. از وسیله ی دیگری برای دانلود استفاده کنید.

    با عرض سلام و خداقوت

    من خیلی از مطالب سایتتون استفاده می کردم و هنوز هم می کنم.

    اصلا تعجب کردم که خداحافظی رو خوندم. اون سایتا یا ... چیزایی رو هم که میگین اصلا بنده تا الان ندیدم .چون مستقیما به آدرس شما فقط مراجعه می کنم. مطینم خیلی از دوستان هم ندیدن چون همه مون اونقدر مشغله یکارا و خانواده داریم که فرصت وبگردی و ... نداریم. از طرفی وقتی ادم ی جای خوب و مطمین و علمی مثل اینجا رو پیدا کنه لزومی نداره جاهای دیگه وقت صرف کنه.

    من حقیرتر از اونم که بخوام توصیه ای بکنم . ولی می دونیم که معلمی شغل انبیاست و همه ی ما اگر به دنبال درآمدهای کلان و پول های آنچنانی بودیم مسلما در کارهای دیگه موفق ظاهر می شدیم . سوال من اینه آیا حضرت موسی وقتی ساحران بعضی کارهاشو تکرار می کردن عقب کشید یا محکم ایستاد، یا حضرت محمد(ص) با دیدن کسانی که می خواستن آیاتی مثل قرآن بیارن پااپس کشیدند و دست از دعوت و راهنمایی برداشتند. و .... من تقاضا دارم شما برای افرادی مثل من بایستید و مطلب بگذارید و ...

    به قول خودتون اونایی که کارشون برداشتن مطالب و اینهاست از هر حای دیگه هم مطلب گیر میارن چه فرقی داره کجا باشه؟

    با سلام و خسته نباشید
    من هر کدام از بسته ها را که می خوام خرید کنم ارور می دهد
    چکار کنم؟؟؟؟
    پاسخ:
    با سلام
    دوست گرامی 80 درصد بسته ها رایگان هستند و با دانلود فایل می تونید ازشون استفاده کنید. فایل های غیر رایگان رو از فروشگاه مدرسه ی آبی باید خرید کنید.
    سلام ازمون ریاضی ندارید؟
    پاسخ:
    با سلام به بسته ی آزمون های عملکردی ریاضی مراجعه کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی