مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

مطالب علمی آموزشی تربیتی پایه ی اول ابتدایی
--------------------------------------------------------
دوباره شروع تازه
دوباره رقص سرو در باغ آرزوها
آرزوهای سبز...
سبزی اش مثل پونه، مثل نعنا
بوی خوبی دارد
این شروع تازه
بوی عطر جانماز مادرم
رنگ خوبی دارد
این شروع تازه
رنگی از رنگین کمان هفت رنگ آسمان
کاش پایدار باشد
تازگی این شروع تازه...

پیوندهای روزانه

بسته ی تکالیف تم های ریاضی 16 تا 25

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ

عنوان: بسته ی تکالیف تم های ریاضی 16 تا 25

شامل: 25 تکلیف در دو صفحه با تمرینات متنوع و همگام با کتاب

فرمت: PDF

مخاطبین: آموزگاران پایه ی اول ابتدایی، اولیا و دانش آموزان پایه ی اول ابتدایی


تذکر: تکالیف تم های 22 تا 25 اضافه شد.

   برای دریافت هر تکلیف روی عبارت مورد نظر کلیک کنید


  تکلیف ریاضی تم 16                 تکلیف ریاضی تم 17


  تکلیف ریاضی تم 18                 تکلیف ریاضی تم 19


  تکلیف ریاضی تم 20                 تکلیف ریاضی تم 21


  تکلیف ریاضی تم 22                 تکلیف ریاضی تم 23 


  تکلیف ریاضی تم 24                تکلیف ریاضی تم 25

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۲۲
  • ۳۸۰۶۵ نمایش
  • لیلا توکلی

تکلیف ریاضی

ریاضی

پایه ی اول ابتدایی

نظرات (۱۷)

بسیارعالی  خداقوت  سلامتی و عمری با عزّت

از زحمات شما قدر دانی و تشکر می نمایم
بسیار متشکرم امیدوارم همواره سربلند و پیروز باشید

یا سلام خدمت شما

خیلی ممنونم به خاطره کاربرگ های مفید شما. واقعا از تمامی زحماتی شما تشکر می کنم  سپاس

سلام خداقوت.ممنون از مطالب مفیدتون.باقیات صالحات خوبی از خودتون بجا گذاشتید .ممنون
سلام تشکر فراوان از زحماتتون
سلام  و خدا قوت 
نمونه سوالات خوبی بود از شما ممنونم
سلام خدا قوت
خیلی فایلهاتون زیبا و مفید بود.
ان شاالله که عاقبت بخیر بشید و به خواسته های دلتون برسید.
از مطالب مفیدتون بسیار ممنونم.
ان شاالله سلامت باشید
واقعا نمیتونم با چه زبانی تشکر کنم.انشاالله هیج مشکلی پیش براتون پیش نیاد.اجر این کاراتون خیلی....... زیاده.خیلی
سپاس سپاس سپاس
سلام از مطالبتون در پیشرفت تدریسم بسیار استفاده کردم

پاسخ:
با سلام واقعا باعث خوشحالی من هست
موفق باشید
با سپاس از مطالب مفیدتون
پایدارباشید...
پاسخ:
با سلام ممنون از حضور و نظر شما
با سلام محبت کنید تکالیف ریاضی را در فروشگاه مدرسه آبی قرار دهید
پاسخ:
با سلام ان شا الله در برنامه ی تابستان این تکالیف را در فروشگاه می گذارم.
با سلام و تشکر فراوان من از کارهاتون زیاد استفاده می کنم خدا امواتتون رو رحمت کنه 

پاسخ:
با سلام
بسیار سپاسگزارم
سلام خسته نباشید ممنون از لطفتون

پاسخ:
با سلام
خواهش می کنم
سلام خانم توکلی عزیز
بابت قرار دادن تکالیف فارسی و ریاضی سپاسگزارم. من سال اولی هست که پایه اول تدریس میکنم و رهنمودهای زیبای شما کمک  بزرگی به من در تدریس کرد.توفیق روز افزون شما را از یگانه بی همتا خواستارم.
پاسخ:
با سلام و تشکر از این که این مطالب براتون مفید بوده خدای بزرگ را شاکرم و برای شما آرزوی موفقیت روز افزون دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی