مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

مطالب علمی آموزشی تربیتی پایه ی اول ابتدایی
--------------------------------------------------------
دوباره شروع تازه
دوباره رقص سرو در باغ آرزوها
آرزوهای سبز...
سبزی اش مثل پونه، مثل نعنا
بوی خوبی دارد
این شروع تازه
بوی عطر جانماز مادرم
رنگ خوبی دارد
این شروع تازه
رنگی از رنگین کمان هفت رنگ آسمان
کاش پایدار باشد
تازگی این شروع تازه...

پیوندهای روزانه

خدا حافظی

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۳۰ ب.ظ

با عرض سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی وبلاگ مدرسه ی آبی

لطفا برای ادامه ی ارتباط با ما به کانال شکوفه های اولی در تلگرام مراجعه کنید.

Shokoofehayavalli

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۱۴
  • ۲۵۲۹ نمایش
  • لیلا توکلی

نظرات (۲۳)

  • حسین توکلی
  • با عرض سلام وارادت زیاد خدمت سرکار خانم توکلی
    از کارهای شما بی نهایت سپاس گزارم وقدردان زحمت های شما هستم به عنوان یک معلم پند پایه در مناطق محروم کارهای شما بسیار به من ودانش اموزانم کمک کرده وامیدوارم در این خداحافظی یک تجدید نظر بفرمایید 
    چرا که کپی کردن کارهای دیگران متاسفانه جزوی از فرهنگ شده اما پیشنهاد می کنم کارهای زیباتون را به صورت کتاب چاپ کنید ودر اختیار علاقه مندان قرار دهید واینجوری هم درامدی برای سرکار عالی باشه وهم اسمتون ماندگار وهم انگیزه برای ارایه کارهای بیشتر
    درضمن اینجانب نیز از تم ها و کاربرگ نشانه ها در مدرسه استفاده کرده ام وبدینوسیله حلالیت می طلبم و می خوام اگه امکان داشته باشه هزینه استفاده از تم ها وکاربرگ ها را پرداخت کنم
    باتشکر فراوان

    با سلام و خسته نباشی خدمت شما
    واقعا خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم،من مادر یک کلاس اولی هستم و مطالب شما به من خیلی کمک کرده،امیدوارم هرجا هستید موفق و سلامت باشید،ای کاش باز هم فعالیت خودتون رو در این وبلاگ آغاز میکردید.
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    واقعا خوشحالم که فعالیت های من مورد استفاده ی شما قرار گرفته است برای شما و فرزندتان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
    سلام خانم توکلی عزیز 
    خیلی دلم براتون تنگ شده واقعا از کاراتون لذت می بردم اون سالی که معلم کلاس اول شدم خیلی اضطراب و دلهره داشتم کمک های شما باعث شد تمام نگرانی های من به پایان برسه و حتی در آن سال جز معلمان موفق منطقه شناخته بشم 
    امیدوارم هر جا هستید سلامت و شاداب باشید 
    از تمام زحماتتون سپاس گزارم اجرتون با خدا
    دلمون برات تنگ شده 
    سلام خانم توکلی اولین بار بود که به وبلاگتون سر زدم و خیلی ناراحت شدم از خداحافظیتون 
    اتفاقی که برای شما افتاده فبلا برای من هم افتتاده و سوالات و کارهای من رو بدون اجازه کپی کردن ولی اگر کار برای خدا باشه آدم نسبت به این مسایل میتونه بی تفاوت باشه
  • دانشجو-معلم
  • سلام بر شما
    من یکی از دانش جوهای دانشگاه فرهنگیان هستم که برای تدریس درس فارسی در دانشگاه از محتواهای وبلاگ شما استفاده کردم.از محتواهای خوب شما واقعا سپاسگزارم که چگونگی تدریس را به ما اموخت و واقعا در این مدت شما معلم و استاد ما بودید.ان شاءالله همیشه موفق باشید.
    سلام حانم توکلی بزرگوار. خداحافظی شما استاد عزیز بسیار مرا ناراحت کرد .همیشه از 

    کارهای خوبتان استفاده کردم وبه دیگران هم توصیه نمودم .هرکجا هستید پایدار ، موفق و 

    سلامت باشید.همیشه دعاگویتان هستم.
    با سلام خدمت استاد بزرگوار خانم توکلی عزیز من سال اولی که در پایه اول تدریس کردم واقعا از مطالب شما استفاده کردم و همیشه شما رو دعا کردم ممنونم که اینقدر بدون هیچ چشم داشتی به افرادی همچون من کمک کردید مطمئن باشید اجر شما را دعای خیر کودکان سرزمینمان خواهند داد هیچوقت ناامید نشوید چون خدای ما بزرگ و مهربان است و چشم بینا و گوش شنوا دارد باز هم از شما و کارهای خوبتان ممنونم شما شایسته ی بهترین ها هستید موفق باشید

    سلام به عزیز دلم . خوبی خانمی ؟ خدا قوت !
    حرف های گفتنی رو همه ی خوبان انعکاس دادن .
     بیان دوباره ی من میشه تکرار مکررات.
    علیرغم میل باطنیم به تصمیمی که گرفتی احترام میذارم
    شادیهات موندگار و سربلندیت پایدار
    خیلی  خیلی  ناراحت  شدم      ای کاش می موندید  خیلی ها به کمک شما نیاز دارند
    سلام خانم توکلی عزیز
    الان دیدم خداحافظی شمارا
    لطفا به فعالیت خودتون ادامه بدین
    شما با کاراتون تمام و کمال زکات علم که نشر آن است رو به جا آوردید
    اجرتون نزد خدا محفوظه
    کاش به فعالیت هاتون ادامه بدین و همه بتونن از کارهای شما بهره مند شوند.
    بنده 9 سال هست که اول تدریس می کنم و به تازگی با سایت شما آشنا شدم.

    سلام  استاد  ارجمند  امشب  به  امیدی  سر  به   و بلاگ  شما  زدم   مطلب تون   را که  خوندم  خیلی  ناراحت  شدم   چرا  خودتون  را  ا ز صحنه  خارج  می  کنید  بمانید  و  یا  بجنگید  یا  مدارا  کنید و هرگز  خوتون  را  دور  نکنید  کار های  شما  را  هیچ  کس  نمی  تونه  انجام  بده    کمر  همت  را  ببنید  و بگویید  خدایا  به  امید  تو   وکار  جدید  را  شروع  کنید   از  صحنه  ر قابت    دور  نشوید 

    سلام خیلی ناراحت شدم امروز متن شما رو خوندم.من از وبلاگتون خیلی استفاده کردم.براتون آرزوی سلامتی وعاقبت بخیری دارم.
    سلام مهربان بانو

    حیف از این همه مهربانی که قدر دانسته نشد

    کاش یاد می گرفتیم احترام به حقوق دیگران را
    کاش بمانید...

    سلام خانم توکلی
    خوا ستم تشکر کنم از کارهای بسیار خلاقانه و از زحمات ارزشمند تان به نظر من بهتره کارهای شما در قالب کتابی تهیه بشه و در اختیار دیگران قرار بگیره . بنده که به شخصه خیلی از کارهای شما ایده گرفتم اجر شما با خدا .زیر سایه امیرالمومنین برقرار باشید برای امروز و هر روزتون زیباترین لحظات رو آرزومندم.

  • پروانه محمدی
  • سرکار خانم توکلی عزیزم سلام و خدا قوت
    بسیار از مطالب ارزشمند شما استفاده کردم و بابت تمامی تلاشی که نمودید به عنوان یک همکار صمیمانه سپاسگذارم . از اینکه برخی افراد با نا سپاسی باعث رنجش شما همکار گرامی شدند واقعا ناراحتم و با شما ابراز همدلی می کنم . امید وارم در جشنواره های الهی و المپیاد زندگی همیشه مدال طلا بر گردن داشته باشید و اگر شد وآلامتان تسکین یافت باز هم ما را با مطالب خوبتان راهنما باشید . در پناه ایزد منان سر افراز و سر بلند باشید . پروانه محمدی آموزگار پایه اول
    سلام خوبید اونا همین می خواستند که شما مطلبی نذارید وشما رو دور کنن که اینگار موفق شدند میتونید کارتون کتاب کنید چاب کنید
    سلام خانم توکلی عزیز
    واقعا ناراحت شدم.من سال گذشته از مطالب شما واقعا استفاده کردم و کلی هم تو تدریس بهم کمک کرد. واقعا حیفه از تجربیات معلمان باسوادی مثل شما محروم بشیم. مخصوصا برای من که هنوز نیاز به آموختن از تجربیات شما دارم.
    ای کاش بشه باز برگردید.
    ای کاش یه مرجعی بود و جلوی این قبیل دزدی ها!!!!! رو می گرفت.
    براتون آرزوی سلامتی می کنم.هر جا هستید شاد و موفق باشید.
    سلام . من همیشه خودم برای شاگردانم تکلیف طراحی می کردم و می دونم چقدر وقت می بره . تو سایت ها با ین سرعت کم اینترنت باید دنبال کادر و حاشیه و تصویرهای مناسب بگردی  و ... . 
     از این که از ایده های  زیبای شما استفاده می کردم خیلی از شما سپاسگزارم .کارهاتون رو برای فروش هم نمیذارید ؟ 

     در پناه حق موید باشید .
    سلام خانم توکلی عزیز
    در تصمیم خودتون تجدید نظر کنید ....

    خ توکلی کارهای شما ویژه هست بنظرم هرکسی یه بار هم کارهای شما را دیده باشد

    برای همیشه در ذهنش حک شده و بدون لگو ونام هم شناخته می شود ...





    سلام خانم توکلی عزیزامیدوارم هر کجا که باشید موفق پیروز باشید وخداقدر زحمات شمارو می داند از این کارهای مردم کشورت ناراحت نشو چون چیز عادیه وقتی هزاران پول بی حساب جابجا می شود چه انتظاری دارید که درنوشته های شما دست نبرند خدا خیر هردودنیارا نصیبتون کنه یه دنیا ممنون ازشما
  • مجید مهدی خانی
  • سلام بر استاد توکلی عزیز
    با اینکه میدونم ناراحت هستید از این فضا ولی به خاطر فرزندان ایران عزیز و همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهید.
    بسیاری از همکاران از جمله خود بنده همواره مدیون زحمات شما هستیم.
    من در این مدت که در فضای مجازی حضور داشتید افتخار شاگردی در محضر شما استاد گرامی را داشتم و خودم رو شاگرد و مدیون شما میدونم...چون واقعا کارها و زحمات شما را با هیچ چیزی و هیچ جمله ای نمی توان جبران کرد... امیدوارم به فعالیتتان همچون قبل ادامه دهید.
    شاگرد کوچک شما - ارادتمند مجید مهدی خانی - وبلاگ دبستان نمونه
    سلام خانم توکلی عزیزم
    من که به شخصه سال گذشته خیلی از تجربیات شما استفاده کردم و بابت تمام اون تجربه های قشنگ ازتون سپاسگزارم. 
    امید می رفت که اخلاق و احترام به حقوق دیگران در ما فرهنگیان نمایان تر از بقیه ی افراد جامعه باشه ولی تجربه ی آزمونهایی حضوری و غیر حضوری ، انواع جشنواره و مسابقات ووو نشون داده که ....
    به هر حال:
    امید من به همان روز آخر است / روزی که کفه های ترازو برابر است 
    عاقبت به خیر بشین ان شاءالله 

    پاسخ:
    سپیدار عزیزم سلام
    از این که همکاران توانمندی چون شما از کارهای من بهره برده اند جای بسی شادمانی است اما آزردگی ها دیری است که از شادمانی ها جلو زده اند. متاسفانه فرهنگ ما به جای گسترش روز به روز پسرفت می کند. در حالی که خودمان را متولی آموزش و پرورش می دانیم انواع بی فرهنگی ها را مرتکب می شویم. اشکالی ندارد به فرموده ی شما روز آخری هم هست...
    از این که مرهمی بودید سپاس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی