مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

دریچه ای نو به آموزش ابتدایی

مدرسه ی آبی

مطالب علمی آموزشی تربیتی پایه ی اول ابتدایی
--------------------------------------------------------
دوباره شروع تازه
دوباره رقص سرو در باغ آرزوها
آرزوهای سبز...
سبزی اش مثل پونه، مثل نعنا
بوی خوبی دارد
این شروع تازه
بوی عطر جانماز مادرم
رنگ خوبی دارد
این شروع تازه
رنگی از رنگین کمان هفت رنگ آسمان
کاش پایدار باشد
تازگی این شروع تازه...

پیوندهای روزانه

شروعی تازه

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ




 سلام به وبلاگ مدرسه ی آبی خوش آمدید.

وبلاگ مدرسه ی آبی افتخار دارد که طی چهار سال فعالیت خود جزء وبلاگ های برتر در حوزه ی آموزش ابتدایی و مورد توجه و عنایت مخاطبین بوده است. امیدوارم در گام جدید نیز از حمایت شما عزیزان برخوردار باشد.

مطالب این وبلاگ منحصرا توسط اینجانب تهیه و منتشر می شود و در صورت استفاده از سایر سایت ها حتما منبع آن ذکر می گردد.

مطالب این وبلاگ در قالب بسته های آموزشی تقدیم حضورتان می شود. ذکر این نکته ضروری است که اجزای این بسته ها ممکن است به مرور افزایش پیدا کند.

ارائه ی نظرات شما عزیزان موجب دلگرمی و افزایش کیفیت اجزای بسته ها خواهد شد.

با تشکر و احترام: لیلا توکلی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۵/۳۰
  • ۳۹۱۰ نمایش
  • لیلا توکلی

نظرات (۱۲)

سلام همکار گرامی
وبلاگ بسیار خوبی دارید.پربار و خلاق
امروز شما را با اجازه در جمع دوستان وبلاگم قرار دادم.پرتوان باشید.
پاسخ:
با سلام و تشکر
از حضورتان سپاسگزارم. ممنونم
  • ابوالقاسم کریمی
  • سلام همکار گرامی چندین ساله که ازمطلب بسیار پربار تون استفاده می کنم و همیشه در جلساتی که با همکاران در سطح شهرستان شوشتردارم وبلاگ شما را معرفی می کنم. الان هم از نمونه کارهای شما در زمینه جشن الفبا آماده کردم تا در جشن استغاده کنم.تشکر فراوان از زحمات و تجربه نابتون
    پاسخ:
    با سلام از شما همکار گرامی بسیار سپاسگزارم و از این که مطالب ارزش استفاده رو داشته خوشحالم
  • مامان سه دردونه
  • سلام خانم توکلی عزیز.
    برای پسر کلاس اولی‌ام از ایده‌ها و تکالیف شما خیلی استفاده می‌کنم.
    همین که می‌دونم چنین معلم خلاق و دلسوزی در گوشه‌ای از این سرزمین خدمت می‌کنه بسیار خوشحالم می‌کنه.

    از مادر مریمناز هم واقعا ممنونم که شما و وبلاگتون را معرفی کرد.
    خدا قوت و دست حق به همراهتون.
    پاسخ:
    با سلام و تشکر از شما
    از آشنایی با شما خوشحالم. از لطف شما سپاسگزارم.

  • ثمانه چری
  • واااااای خانم توکلی عزی خوبیییید؟
    کجایید عزیز... میدونید امسال چقدر دنبالتون بودم. الانم از تو گروه تلگرام پیداتون کردم.... خدا رو شکر
    امسال برای فعالیتهای روزانه کلاسم وبلاگ زدم. خوشحال میشم یه نگاه بندازید....

    پاسخ:
    سلام به دوست عزیزم
    واقعا این بلاگفا چه کرد...
    ممنون که بهم سر زدی. خوشحال شدم

  • گلهای سما
  • سلام خسته نباشید  خوبه که بازم هستین
    نمیدونم چرا بلاگفا لینکتون رو قبول نمیکنه
    پاسخ:
    با سلام. ممنون از حضور شما همکار گرامی. بلاگفا به بلاگ حساسیت داره. حتی در نظرات هم آدرس بلاگ رو قبول نمی کنه.
    سلام و خسته نباشید. من دوسال بود دنبال کننده پرو پا قرص وبلاگتون ودم. امسال مدیر شدم ولی باز میام تا کارای نابتونو ببینم.
    پاسخ:
    با سلام خوشحالم که مدیران هم به ما سر می زنند.
    سلام خانم توکلی عزیز،خدا قوت،خدا را شکر امروز آدرس جدید وبلاگتون را پیدا کردم،خیلی خوش حال شدم که دوباره پیداتون کردم
    پاسخ:
    دوست عزیزم سلام. من هم از این که دوباره همراه دوستان خوبم هستم خوشحالم.
    سلام خانم توکلی عزیز اول که دوباره به وبلاگتون سر زدم دیدم نیستید خیلی نگران شدم و احساس کردم از بی مهری بعضی از افراد ناراحت شدید ولی وقتی ادرس جدیدتونو پیدا کردم بسیار خوشحال شدم من پارسال خیلی از راهنمایی های شما استفاده کردم و واقعا همیشه دعا تون کردم و از ته دل از شما ممنونم امیدوارم همیشه در پناه خدا موفق و پایدار باشید 
    پاسخ:
    با سلام دوست عزیزم من هم از این که دوباره دوستان را پیدا می کنم خوشحالم. ان شا الله اگر عمری باقی بود در خدمت شما هستم. من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم
    سلام همکار پرتوان
    کاراتون عالیه خوشحال می شوم به من هم سر زده ولینکم کنید.
    سلام
    خانم توکلی عزیز خوب هستید ..
    خوشحال م که ادرس جدید وبلاگ تون رو پیدا کردم ...
    ولی خیلی حیف شد که نمیشه از مطالب وبلاگ قبلی استفاده کرد البته من ارشیو کامل کاراتون دارم ولی بقیه متاسفانه نمی تواننند حتی دسترسی به ایمیل شما رو ندارند .
    پاسخ:
    با سلام
    به زودی تمام مطالب اون وبلاگ رو منتقل می کنم. نگران نباشید

    خداقوت
    مبارک باشه
    پاسخ:
    سلام ممنونم دوست گرامی
  • عباسی (همسفر شکوفه ها)
  • سلام خانمی
    خونه ی جدید مبارک باشه انشاالله موفق وموید باشید۶
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی